Pazartesi, Kasım 17, 2014

Mo'nun Gizemi

Kütüphane derslerimizin birisinde bu kitabı bulup okumaya başladım ve gerçekten çok saran bir kitap " Mo' nun gizemi". Bazılarınız okumuş olabilir(olmayabilir de) ama ne olursa olsun okuyun ikinci kez yeniden ilk kez hiç fark etmez. Çinli ve Japonlu bilim adam ve kadınının çatışmalarından tutun da, garip 4 tane kişinin deniz kenarındaki ilginç şeyleri toplamalarına kadar her şey var. Gerçekten okumanızı öneriyorum hatta önermiyorum okuyun diyorum...:)))

Mo' nun Gizemi:

Yazar: Gülten DAYIOĞLU

Baskı: Mayıs 2014

Yayın Evi: Altın Kitaplar Yayın Evi

Arka Kapaktakiler:

Avusturalya'ya gidiyordum. Uçakta her haliyle garip ve gizemli, genç bir adamla tanıştım. Kendisi genetik mühendisiydi. Onunla insan kopyalama olgusu üzerine, ürperti verici konuşmalar yaptık. Daha sonra o bana, roman yazmam için, yürek hoplatıcı bir serüven aktardı. Bu serüveni, birbirlerine tutkulu bir aşkla bağlı olan, Defne ve Burç adında, liseli iki genç yaşamıştı.

Böylece her sayfasında, acaba sorusuyla insanı kuşatan, bu soluk kesici roman ortaya çıktı. Ne var ki, bu olayda aklıma takılan bazı soruların yanıtlarını, hala bulabilmiş değilim:

Yol arkadaşım Burç, gerçek bir insan mıydı?

Yoksa ben, gen teknolojisi ve canlı kopyalama yöntemiyle, laboratuvarda oluşturulmuş biriyle mi yolculuk yapmıştım?

   

    




Hiç yorum yok: