Cuma, Eylül 12, 2014

ÇOK ANİ BİR SÜPRİZ OLDU!!

Bu gerçektende çok ani bir süpriz oldu..!


Bu hafta salı günü çok normal bir gündü,küçük hanımefendiye bak,odayı o her dağıttığında kurulmuş gibi topla ve daha aklınıza insanın canını sıkan minik bir kardeşin neler yapabileceğiyle ilgili ne gelirse...
Akşam saatlerinde babam işten döndü ve gördüğüm şey beni şok etti;babam bir askeri okulda çalışıyor ve bazen oradaki öğrencilere dersleri için(askeri okul değince sadece aklınıza savaş eğitimi gelmesin aynı zamanda resim,spor,müzik gibi etkinliklerde var)eşyalar verilir ve bu sefer resim dersi için profesyonel boyalar verilmişti ve babam bana da getirmişti...Nerredeyse hayatım boyunca o boyalardan istemiştim ve en sonunda benim olduğu için çok mutluyum...                                                                                                                  
Biliyorum,benim yazılarım çok güzel olmuyor ve benim mantıksız cümlelerim canınızı sıkıyor yada ben öyle düşünüyorum ama bence blog yazmak çok eğlenceli şimdilik görüşürüz....:-D
 

1 yorum:

sule m dedi ki...

Öncelikle sizin adiniza sevindim.Bir rica ya da uyari:)
Yazidaki bazi renkler gözü cok yoruOr,okumayi zorlastirïyor;turkuaz ve Sari mesela...
Sevgilerle...