Perşembe, Eylül 11, 2014

Blog Keşif Etkinliği

Herkese merhabalar beyaz begonvil ve taktakıştır giy yakıştır blogunda blog keşfi etkinliğini gördüğümde yararlı bir etkinlik olduğunu fark ettim ve bende başlatmak istedim ayrıca bende bir blog keşif etkinliği başlatarak başka blogları keşfetmek onları takip etmek ve tanışmak istedim hem de bu şekilde yeni açılan blogları desteklemiş oluruz bunun için beni izlemek yetiyor tabii ki :) ilk olarak blog linkinizi ve blogunuz hakkında kısa bir yazı bırakabilirsiniz ayrıca bu etkinliği bloglarınız da paylaşmak daha çok fark edilmemizi sağlayacaktır şimdiden çok teşekkürler ve katılan herkese çok çok teşekkürler çok öptüm :*



8 yorum:

nagehan buse dağdelen dedi ki...

çok teşekkür ederim :) bende geldim hemen blogumda moda,kozmetik ve daha fazlasını paylaşıyorum hepinizi bekliyorum http://bornova74.blogspot.com.tr sevgiler :)

Şüheda Kocaaga dedi ki...

m erhabalar bende geldim çok yeniyim hepinizi bloguma beklerim
ben hepinize gelicem hadi bakalım http://suhedanindunyasi.blogspot.com.tr/

sule m dedi ki...

Merhaba,

http://sulemcafe.blogspot.com

Diyet,sâglikli beslenme,spor, saglikli yemek tarifleri,okudugum kitaplar,izlediklerim,hosuma giden hersey hakkinda paylasimlarimin oldugu bir Blog.

Cafeme beklerim,kahvenizi alin gelin ,tanisalim :)

iade-i ziyaretlere muhakkak gelirim :)

Nihan Bakırtaş dedi ki...

Hepinize çok teşekkür ediyorum! Gerçekten de güzel bloglarınız varmış hepinizi takip ediyorum... Çok güzeller!!!!

Pınar Meydan dedi ki...

Merhabalar bende yeni sayılırım.
http://sekerliturkahvesi.blogspot.com.tr/
sizide beklerimm :)

Cute Things dedi ki...

Merhaba blog keşif etkinliğinden geliyorum.
Bloğunuzu takibe aldım.
Benim 2 bloğum var.
1.si prettythingscute yani sevimli güzel şeyşer adlı bloğumda geneli kendi yaptığım ufak tefek dıy projeleri ve çalışmalarımı görsel anlatımlı paylaşıyorum.
2.si ise Beğendim Paylaştım isminde nette gezip beğendiğim güzellikleri adresleriyle yayınladığım sayfam.
Sizi ve tüm bloger dostlarını beklerim.Sevgiler

Fidan Güler dedi ki...

Merhaba. Öykü ve denemelerimi yayımladığım blog adresim "fundathen.blogspot.com". Bu etkinlikleri düzenleyerek bize kendimizi ifade etme ve birbirimizi tanıma fırsatı veren blog sahiplerine de teşekkür ediyorum. Herkese sevgiler.

Gülşah'ın Sihirli Değneği dedi ki...

Merhabalar
Hobi olarak başladığım ve daha sonra "yaptıklarını neden satmıyorsun?" diye sorularla karşılaşınca sabun ve keçeden yaptığım el emeği ürünlerimi sergilediğim bir blogum var..

Hepinizi beklerim ve ben de tek tek ziyaretinize geleceğim canlarım

http://gulsahinsihirlidegnegi.blogspot.com.tr/