Pazartesi, Eylül 22, 2014

ARTIK HEM KİTAP HEMDE BLOG YAZARIYIM!!!!!

Yazıma başlamadan önce tatilin bitmesiyle ilgili bir şey söylemek isterim; okullar açılalı tam bir hafta oldu ve ben arkadaşlarıma kavuştuğum için çok mutluyum....Arkadaşlarımı ve okulumu ne kadar özlemişim; tabii bazıları tatil bittiği için çok üzgün (bunların arasında bende varım),genede hepimiz yeni bir yıla daha adım atmış olduk...


Artık hem blog hemde kitap yazarıyım...Dahası yazdığım kitapları milyonlar okuyor....Nasıl mı?WATTPAD sağolsun.WATTPAD ne?WATTPAD ne,evet güzel soru...WATTPAD,kitap yazıp yayınladığın bir paylaşım sitesi,sende başkalarının kitaplarını okuyarbiliyorsun başkalarıda seninkileri,eğer WATTPAD hesbı açmayı düşünürseniz (yada zaten açmış olanlar varsa) beni takip edin.Kullanıcı adım nazli-annabeth-24.
Gelelim blog yazarlığına...Öncelikler blogumuzu takip ettiğiniz için çok teşekkür ederim.Aslında blogu ilk yengemden gördük ve sonradan bizde blog açtık.Ben bloga çikolata ve paten maceramızın olduğu hafta katılmıştım.Yazıları okuyanlar bilirler neyden bahsettiğimi:-)O hafta bunun gibi bir sürü şey olmuştu...

Şimdilik görüşürüz...!

2 yorum:

Yağmur Serhat dedi ki...

Terbrikler :)
Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

TarifDenince TubaKacarAKSOY dedi ki...

Blogunuz hayirli olsun blog deposunda gordum sizi iyikide gormusum wattpad bilmiyordum ogrendim simdi sayenizde bir inceleme sansim olucak :) blog tasarimiyla ilgili yardim isterseniz bana mail atabilirsiniz seve seve yardimi olurum banada beklerim sevgilerle...