Salı, Temmuz 08, 2014

Kitabım: Hayat Ayracı

işte bir bölüm daha:)))))))))))))))
Salı,
Bugün çooooook güzeldi. Unutmak istemediğim için hemen sana yazmak istedim. Bu yüzden anlatmaya başlıyorum; Sabahleyin birazcık sıkıcıydı çünkü dersimiz Almancaydı. Öğretmenimiz sınıfın isyanına rağmen devam edip ders anlatıyordu.
_Çocuklar, sessiz olun!! Feryadıyla kendime geldim. Sonra         ‘ hayatımın erkeği’ diye tanımladığım Oğuz yanıma geldi ve mahfolmuş hayatımı mutlu etti. “ Hafta sonu bizim evde bir parti var, gelmek ister misin?” dedi. Ben heyecandan sadece ‘evet’ anlamında başımı sallayabildim. Ne kadar mutluyum anlatamam. Tabii bunu bana soran kişi sarı saçlı, mavi gözlü ve uzun boylu bir insan olunca insan böyle oluyor. Neyse ki okul bitti ve servise bindim ve o meşhur yazılarımdan birisini yazdım.

Aşık olmak…
Aşk!!! Hayatım boyunca bu duyguyu merak ettim ve bugün oldu işte. Bugün ben aşık oldum. İnanılmaz bir duyguydu çünkü aşk bir hayat, aşk bir yenilik ve aşk bir şanstır. Ahhh, o duygu! Asla unutmayacağım.

Tabii müzik benim hayatım olduğu için bu meşhur yazılarımı müzik dinlerken yazıyorum. Bunları yazmak çok zevkli oluyor. Sonra eve geldim ve misil misil odama geçtim ve şimdi sana yazıyorum…

Çarşamba,
Bu olanları Naz’ a anlattım ve ağzı açık kaldı. Neyse bugün İzmir’ e gideceğimizi öğrendim. İrem’i görecektim. Aramızda iki yaş farkı olduğu için birbirimize birbirimizin adlarıyla sesleniyorduk. Onu çoooooook seviyorum tabii bazen ona “süslü” diye seslendiğim oluyor. O da bana “ notalı” diye sesleniyor. Neyse geçen gün telefon almış ve kaybetmiş arkadaşım Naz’ a bağlanıyorum. “ Offf! nasıl kaybettim, son model bir telefondu. Allahım yaaaaa!!” diye feryat basıyordu. “ Olsun canım sen nasıl kaybettin bakim? Hımm?”diye sorunca sinirleri bozulup hüngür hüngür ağlamaya başladı. Zar zor durdurdum ağlamasını ama yine de direnip nasıl kaybettiğini anlatmadı. Gün böyle geçti akşam elime bir tane dondurma bir de kola alarak eve girdim annemin sorduğu hiçbir soruya cevap vermeden odama gittim ve bir gün sonra olacak sınavıma çalıştım. Çoooooooooooooook sıkıcı bir gündü…

2 yorum:

emir kokusu dedi ki...

blogun hayırlı olsun canım bana da beklerim :)
emirinkokusu.blogspot.com.tr

Nihan Bakırtaş dedi ki...

teşekkür ederim!!!!